Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Αλληλεγγυη στους τσαντακιδες!




Διαβαζουμε στο indymedia:


"Χθες το βράδυ στη Θεσσαλονίκη ένας τσαντάκιας,ακινητοποιήθηκε από περαστικούς,οι οποίοι τον ξυλοκόπησαν άγρια με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του από καρδιακή ανακοπή.Κάτι φασιστόμουτρα,που περιφέρονται από το πρωί στα ραδιόφωνα,προσπαθούν να δικαιολογήσουν την πράξη,λέγοντας ότι ο κόσμος είναι αγανακτισμένος και κάτι τέτοιες μαλακίες..." (http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=991401)


Απο ο,τι καταλαβαινω ο αρθρογραφος εκφραζει την αγανακτηση του για το συμβαν!Μαλιστα.... ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ???? Μηπως θα πρεπει να τον συγχαρουμε που βουτηξε την τσαντα ρε μαστορα? Αλλα επειδη σκατομυαλοι ειστε ολοι εκει μεσα και επειδη εγω δεν θα βγαλω τα σκατα απο το κεφαλι σας με τα χερια μου,εχω να σε ρωτησω το εξης:


"Το ηξερες ρε μαστορα οτι ο τσαντακιας ειχε στην κατωχη του συσκευη ηλεκτρικης εκκενωσης(κοινως taser) το οποιο το χρησιμοποιησε εναντιον της ατυχης γυναικας; Το ηξερες οτι ειχε και συνεργο λιγο πιο κατω; Και κατι αλλο!Οι πληροφοριες της ομαδας μου λενε οτι ο τσαντακιας ειχε καποιες μικρες κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις και οταν πηγε στο νοσοκομειο ηταν εκτος κινδυνου!Η καρδιακη προσβολη ηρθε μεσα στο νοσοκομειο αργοτερα καμια σχεση με τον ξυλοδαρμο!Απο οσα γνωριζω επισης ο τσαντακιας ηταν και χρηστης ναρκωτικων πραγμα που δενει πιο πολυ με το θεμα καρδιακης προσβολης!


Συμφωνα με τα παραπανω μονο κακομοιρος δεν ηταν ο "κυριος"!Και επειδη μπορει καποιοι να μου πουνε οτι ηταν ενας ταλαιπωρος ανθρωπος θυμα των ναρκωτικων που εφτασε στην εσχατη λυση της κλοπης για να βρει τη δοση του,θα πω το εξης:"Δεν ξερω ποσοι ταλαιπωροι ανθρωποι κυκλοφορουν με taser στην τσεπη και να εχουν και συνεργους δυο στενα πιο κατω"


Και μιας και μιλατε για "φασιστομουτρα" θα σας πω οτι πλεον ο κοσμος δεν μπορει να περιμενει την Αστυνομια(που εσεις την καταντησατε ετσι)!Ειχαμε πει πολυ καιρο πριν απο αυτο εδω το ιστολογιο οτι ο κοσμος θα παρει τον νομο στα χερια του και οτι καποτε θα αρχισουν και μερικα τετοια γεγονοτα!Προσωπικα και εγω θα τον κοπαναγα τον τσαντακια αν μου βουταγε το πορτοφολι, οπως και ολοι σας και μη μου πει κανεις απο εσας τους "προοδευτικους" οτι δεν θα κανατε τιποτα γιατι θα σας αποκαλεσω μαλακες(αν και ειστε αλλα τελος παντων).Τωρα αν για εσας οποιος παει να υπερασπιστει την περιουσια του ειναι φασιστας, ή οποιος παει να βοηθησει τον συνανθρωπο του που τον εχει αναγκη ειναι φασιστας τοτε τι να σας πω?Μαλλον τα σκατα που εχετε στο κεφαλι σας εχουν παρει τι μορφη βοθρου!


ΥΓ Και μου πειτε οτι εσεις πιστευετε στην αξια της ανθρωπινης ζωης περισσοτερο απο οτιδηποτε γιατι θα σας θυμισω τον ατυχο αστυνομικο Διαμαντη(αληθεια με το θεμα αυτο τι εγινε?Ξερουμε οι "μπατσοι"δεν πουλανε οσο οι Απλυτοι) για τον οποιο ευχοσασταν να ψοφησει!Θα μου πειτε "μπατσος ηταν καλα να παθει" οποτε θα σας πω και εγω "τσαντακιας και εγκληματιας ηταν καλα να παθει" Οπως τσουβαλιαζετε και εσεις τους παντες ετσι θα τους τσουβαλιασω και εγω!


Δεν υπάρχουν σχόλια: